Pengakuan Wanita Muda Mula Hisap DADAH Dari Umur 15 Tahun & Suami Juga Penagih. Namun, Apa Yang Berlaku Baru-Baru Ini SANGAT Mengejutkan !!!

| May 5, 2017 | 0 Comments

Pengakuan Wanita Muda Mula Hisap DADAH Dari Umur 15 Tahun & Suami Juga Penagih. Namun, Apa Yang Berlaku Baru-Baru Ini SANGAT Mengejutkan !!!| Assalamualaikum.. Kat sini saya nk cita pengalaman saya sepanjang mengenali suami.. Maaf nah kalau ayat berteraboq sikit. Pengajaran kt sini klu bercinta jangan cri yg hisap dadah…ganja xpa.. Ada yg nk kondem silakan. Perkenalan kami masa umoq saya 15thn n suami 25thn. 4thn bercinta n 19thn kami nikah. Ya hanya nikah n kenduri pun org sponser kecil2lan.

Kami nie dulu masa bercinta sama2 jahat tapi jahat x kacau orang la smpai mak kami pn xtau 15thn dulu dah hisap dadah…macam2 nak try dlu syok2…dia plak melayan je. Apa yg dia hisap semua dia bagi saya try… hahaha. Sampai umoq saya 18thn dia ajak saya nikah n baru habis sekolah saya tolak n kata enjoy xpuas lgi… Dia pn sabaq byk dengan perangai budak2 saya…umoq 19 sekali lgi dia ajak nikah n saya ya kan saja…& syarat saya xmau hantaran sebab saya tau dia xmampu cukop la mas kawen 80 hengget yang saya beli kipas angin sbb umah mil xda kipas..hihi.. Ya la duit mas kawen xblh guna beli ja la kipas supaya x terguna… Syarat yg ke 2… Sama2 kena tinggalkn segala jenis dadah. 4 bulan jugak la kami slow2 tinggalkan…& Alhamdulillah sebelum nikah kami dah cuci tangan… Syarat yg ke 3 jangan ada duit haram masok dalam nafkah makan minum kami… Sebab dia nie kaki snooker tau2 ja la kan…mesti berjudi…hahaha… Alhamdulillah dia berhnti pegang kayu snooker…

Alhamdulillah kami d satukn tahun 2011 n skrg dh nk masok 6thn usia perkahwinan kami…sekarang anak pn dah 2org sepasang… Mula2 kawen dh nmpk perubahan drastik kt dia…tiba2 org yg saya knal dia semayang jumaat pn payah nk pergi dulu, tapi sekarang solat xtinggal klu xda keja dan lgi dia buat solat sunat..n dia la imam kt umah…tiap2 malam mengaji saya xda la baik mana tapi bila dh ada yg bimbing pelan2 kita ikot n amalkan n ikhlas dalam melaksanakn. Rumahtangga mana yg x di uji…Alhamdulillah segalanya dapat di tempuhi atas izin Allah…. Makin tua umoq dia sweet dia makin menjadi2…tiap2 hari xlekang dgn senda gurau ngn ank2…walaupn balik keja penat dia gagahkn jgk bwk ank2 ronda…kami xkaya tpi Alhamdulillah segalanya Allah cukopkn…

Hidop kita nie klu kita letak Allah dlm hati setiasa igt dia,dia pn akn selalu igt kita…yg penting yakin Allah selalu mendengaq segala doa hambanya.. Jangan kita sangka org yg jahil akn terus jahil n org yg alim akan sentiasa alim..Mintak pertolongan kt Allah..dia xbagi apa yg kita nak tpi dia bagi apa yg kita perlu. Sabaq,doa,usaha tawakal untk jadi yg terbaik..Saja nak mengimbau kenangan…hihi…

Sumber: KRT

PALING POPULAR BULAN INI .. JOM BACA !!

Tags: , , ,

Category: Masyarakat

About the Author ()

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *